Kuvaus
Tehokas viestintä ja ammattitaito ovat onnistuneen asiakasvuorovaikutuksen edellytyksiä! Tässä koulutusohjelmassa osallistujat oppivat tärkeitä taitoja tarjotakseen poikkeuksellista asiakaspalvelua.
Koulutuksen teemoja ovat: Erinomaisen palvelun periaatteiden määrittely. Tehokkaan kommunikaatio- ja aktiivisen kuuntelutaidon kehittäminen. Asiakkaiden tiedustelujen, reklamaatioiden ja palautteiden käsittely. Asiakaspalvelun sovittaminen yhteen yrityksen yleisten tavoitteiden kanssa. Positiivisen työilmapiirin tärkeyden tiedostaminen. Yksilöllisen kilpailukyvyn lisääminen asiakaslähtöisillä käytännöillä. Tämän koulutuksen aikana osallistujat hankkivat käytännön työkaluja mm. tehokkaaseen vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa puhelimitse. Ei-verbaalisten vihjeiden ja eleiden ymmärtämiseen. Kehonkielen käyttäminen luottamuksen ja empatian välineenä.
Tämän koulutuksen lopussa osallistujilla on hyvät valmiudet tarjota erinomaista palvelua ja edistää organisaation kasvua. Osallistujat ovat valmiita käsittelemään asiakasvuorovaikutusta hienovaraisesti ja saavuttamaan myyntitavoitteensa itsehallinnan avulla.
Kenelle se sopii?
Koulutus sopii asiakaspalvelussa työskenteleville, myynnin ammattilaisille ja kaikille puhelimitse asiakkaiden kanssa tekemisissä oleville. Asiakaspalvelut käsittelevät asiakkaiden tiedustelut, valitukset ja pyynnöt puhelimitse. Ammattimaisen käyttäytymisen, tehokkaan viestinnän ja itsensä johtamisen oppiminen on ratkaisevan tärkeää erinomaisen palvelun tarjoamisessa. Myyjät ovat usein yhteydessä potentiaalisiin asiakkaisiin puhelimitse. Kehonkielen, äänen ja itsehallinnan ymmärtäminen voi parantaa heidän myyntitekniikoitaan. Jokainen, joka työskentelee asiakaslähtöisissä rooleissa ja on vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa hyötyy tästä koulutuksesta.