Henkilöiden ja yritysten kehittämistä vuodesta 2004!
Pitkäaikaisen toimintamme aikana olemme nähneet eri toimialojen ja yritysten kipupisteitä sekä niistä selviytymisiä. On upeaa, miten Suomessa yritystoiminta ja yritysten johtaminen on muuttunut. Vielä on paljon kehittämistä mutta pääsääntöisesti yritykset ovat oikealla tiellä.
Omistuspohjamme
Olemme suomalaisten omistama yhtiö:
Osakas Tommi Kokonaho, tj, OTK, BPS, eMBA, NTM
Osakas Anne Varis, FM (tietojenkäsittely), Aksios.proon pääkehittäjä vuodesta 2008
Osakas Vesa Tuomala, Henley MBA
Osakas Jarno Mäkelä, Master of Engineering Degree in Information Technology
Yhtiömme Milestoneja
2004 toimintamme alkoi
Aloitimme yrityskauppojen konsulttina.
Toimintamme alkoi konsultoimalla yrityskaupoissa ja -strategioissa. Ensimmäisen päivänä meitä pyydettiin kouluttamaan yrityskauppoista.
Toimeksiannossa meitä pyydettiin laatimaan sisältö yrittäjyystestiin. Toteutimme toimeksiannon ja totesimme pystyvämme tekemään paremman ohjelmiston testien ja kyselyiden toteuttamiseen. Näin teimme.
2005 ohjelmointi alkoi
2006 verkko-oppimisympäristöt mukaan kouluttamiseen
2008 oppimispelit mobiililaitteille
Oivalsimme mobiilioppimispelit.
Muun toimintamme ohessa rakensimme mobiiliopimispelimoottorin Nokian Symbian käyttöjärjestelmälle ja julkaisimme ensimmäisen pelin. Toinen peli rakennettiin Android-käyttöjärjestelmälle.
2010 perusfokus koulutukseen, konsultointiin ja ohjelmistoihin
Yhtiömme fokus keskittyi nykyisiin palvelutuotteisiin koulutukseen, konsultointiin ja Aksios.proohon.
Mobiilioppimispelien hyvistä arvioista huolimatta ne eivät kannattaneet, joten otimme aikalisän ja keskityimme nykyisiin palvelutuotteisiin. Aksios.proon versio 2.0 julkaistiin vuonna 2013.
2018 Sitro.net ohjelmiston kehitys alkoi
Yhtiömme fokus painottuu entistä enemmän yritysten toimintaa tukeviin ohjelmistoihin kuten Aksios.proohon. Loppuvuodesta aloitettiin uuden ohjelmiston suunnittelu ja kehittäminen – sitro.net.
2019 kasvun siemenen kylväminen
Lisäksi kohdistimme voimavaroja uusasiakashankintaan ohjelmistojemme, yrityskohtaisten koulutusten, seminaarien ja verkkokurssien osalta.
Selkeytimme tuote-/palveluportfoliota ja uudistimme markkinointiviestintää.
Vuoden teemana on ollut myös valmistautuminen ohjelmistojen ja verkkokurssien osalta kansainvälisille markkinoille englannin kielellä.