are-you-ready-to-enjoy-brooklyn

Me

Aksios on osaava, huolta pitävä ja Sinua palveleva henkilöstön ja liiketoiminnan kehittämisen kumppani.

 

Kokenut

Meillä on 18-vuoden kokemus henkilöiden ja yritysten kehittämisestä.

Liike- elämän ja johdonkonsultit ryn jäsen

Alle 2% Suomessa toimivista konsulteista on hyväksytty jäseneksi.

Asiakaslähtöinen

Tyytyväiset ja pitkäkestoiset asiakkaat toimivat asiakaslähtöisyytemme mittarina.

Osaava

Olemme renesanssi-ihmisyyden lähettiläitä. Olemme opiskelleet useita osaamisaloja ja harjoittaneet niitä käytännössä.

Monipuolinen

Tarjoamme yhden luukun ajatuksella kaikki henkilöstön ja yrityksen kehittämispalvelut.

Huoltapitävä

Pidämme Sinusta huolta henkilökohtaisella palvelulla ja toimeksiannon päätyttyä tapahtuvalla kehityksen seurannalla.

artikkelit
Johtaminen

Aseta oikeat ihmiset oikeille paikoille oikeaan aikaan

Jokaiselle asemalle voidaan asettaa vaadittavia tuloksia. Yritysten asemat ovat ikään kuin projektin kriittisiä pisteitä: jos noita pisteitä ei saavuteta, projekti...
Lue lisää
Johtaminen

Anna arvo itsellesi ja muille ihmisille

Ihmiset kuuntelevat niitä henkilöitä, joita he arvostavat. Arvostus ja kuunteleminen kulkevat käsi kädessä. Niitä johtajia ja esimiehiä kuunnellaan, joita ihaillaan,...
Lue lisää
Johtaminen

Aktiivisen tahdin luominen

Asioiden tekemistä vie eteenpäin aktiivinen tahti. Aktiivinen tekemisen tahti tuo tehokkuutta yritykseen. Hyvään johtajuuteen kuuluu taito, osata luoda aktiivinen tahti...
Lue lisää
Johtaminen

Ammattimainen toimintatapa

Toimintatapa määritetään yleiseksi ja toistuvaksi käyttäytymismalliksi tietyssä tilanteessa. Kysymys on niistä rituaaleista, joita teemme päivittäin: esimerkiksi miten asiakas otetaan vastaan...
Lue lisää
{"slide_show":3,"slide_scroll":1,"dots":"true","arrows":"true","autoplay":"true","autoplay_interval":3000,"speed":600,"loop":"true","design":"design-2"}
onko-ajankohtaista

Onko yrityskohtaiset koulutukset, koulutuspäivät tai verkkokurssit ajankohtaisia?

Laadukasta koulutusta eri muodoin toteutettuna.

Etsitkö ohjelmistosta tukea yhtiön tekemiseen ja vuorovaikutukseen?

Yksi ongelma yksi ratkaisu sovellukset.

counter
2005

vuodesta ohjelmistokehitystä

2004

vuodesta kouluttamista

2008

vuodesta e-kursseja

56000

tuntia liiketoiminnan osaamista

bring-your-data-to-life

Sinua henkilökohtaisesti palvellen!

Sinua henkilökohtaisesti palvellen!

Meiltä löydät tutut kasvot ja henkilökohtaisen palvelun. Nimeämme jokaiselle asiakkaalle asiakasvastaavan. Asiantuntijamme kanssa mitoitat yhdessä sinulle sopivimman palvelukokonaisuuden.

Työskentelemme tehokkaasti, kokemuksella, intohimolla ja asiakkaidemme ehdoilla. Nimemme Aksios (m.kreik. Άξιος, Aksios, suom. arvollinen, kelvollinen, otollinen) tarkoittaa kelvollista palvelemaan muita. Haluamme olla nimemme arvoisia.

customized-communications-across-devices-platforms

Pieni asia iso hyöty!

Pieni asia iso hyöty, on Aksioksen slogan, johon kulminoituu toimintamme ydinajatus. Lausahdukseen tiivistyy se halu, jota me kaikki haluamme tuottaa asiakkaillemme; pienin asioin isoja hyötyjä!

Aksioksen synnyn taustalla on perustajamme yrittäjäkoti, hänen tapayrittäjyytensä sekä jatkuva halu oppia ja kehittyä ihmisenä sekä liiketoiminnan ammattilaisena. Oppimishalu on tuottanut OTK (lakimies), eMBA, BPS ja NTM tutkinnot sekä lisäkoulutuksia.

Tämän filosofian pohjalta sukellamme haasteisiin ja ihmisten sekä yritysten kehittämiseen.

Pieni asia iso hyöty!

slider

Kuusi asiaa meidän palveluista:

the-team-behind-brooklyn

Tarinamme

Tarinamme

Meidän tarinamme alkoi perustajamme Tommi Kokonahon lopetettua romaanien lukemisen hänen siirryttyää tietokirjallisuuden pariin 14-vuotiaana. Eri tietokirjallisuuden lukemisen kautta hän innostui renessanssi-ihmisestä. Wikipedian mukaan renessanssi-ihmiseksi kutsutaan henkilöä, jolla on poikkeuksellisen laajat tiedot useista eri taiteen- tai tieteenaloista.

Valmistuttuaan lakimieheksi Helsingin yliopistosta perustajamme työskenteli kahdeksan vuotta työntekijänä. Halu lähteä jälleen yrittäjäksi kumpusi intohimosta tehdä asioita paremmin ja tehokkaammin, jotta yhtiöiden elinvoima kasvaa ja henkilökunta voi hyvin.

Yhtiömme hakee lisäarvoa asiakkaille kokonaisvaltaisen palvelun ja monipuolisuuden kautta. Yhdistämme koulutuksen, konsultoinnin ja ohjelmistot osana kehittämispalveluitamme. Sanontamme on: ”Minkä koulutus mahdollistaa sitä ohjelmisto tukee!”.

olemme-suomalainen-yhtio

Henkilöiden ja yritysten kehittämistä vuodesta 2004!

Pitkäaikaisen toimintamme aikana olemme nähneet eri toimialojen ja yritysten kipupisteitä sekä niistä selviytymisiä. On upeaa, miten Suomessa yritystoiminta ja yritysten johtaminen on muuttunut. Vielä on paljon kehittämistä mutta pääsääntöisesti yritykset ovat oikealla tiellä.

Omistuspohjamme

Olemme suomalaisten omistama yhtiö:

Osakas Tommi Kokonaho, tj, OTK, BPS, eMBA, NTM

Osakas Anne Varis, FM (tietojenkäsittely), Aksios.proon pääkehittäjä vuodesta 2008

Osakas Vesa Tuomala, Henley MBA

Osakas Jarno Mäkelä, Master of Engineering Degree in Information Technology

Yhtiömme Milestoneja

2004 toimintamme alkoi

Aloitimme yrityskauppojen konsulttina.

Toimintamme alkoi konsultoimalla yrityskaupoissa ja -strategioissa. Ensimmäisen päivänä meitä pyydettiin kouluttamaan yrityskauppoista.

Toimeksiannossa meitä pyydettiin laatimaan sisältö yrittäjyystestiin. Toteutimme toimeksiannon ja totesimme pystyvämme tekemään paremman ohjelmiston testien ja kyselyiden toteuttamiseen. Näin teimme.

2005 ohjelmointi alkoi

Rakensimme Aksios.pro -ohjelmiston 1. version yhtiömme oman toiminnan tueksi. Ensimmäinen johtamisen erikoisammattitutkinnon valmistava koulutus alkoi vuonna 2005. Ensimmäiset konsultoinnit yritysstrategioiden myötä alkoivat.

2006 verkko-oppimisympäristöt mukaan kouluttamiseen

Aloimme käyttämään verkko-oppimisympäristöä osana Blended learning -koulutusmallia, jossa koulutuspäiviä tuettiin verkko-opiskelulla.

2008 oppimispelit mobiililaitteille

Oivalsimme mobiilioppimispelit.

Muun toimintamme ohessa rakensimme mobiiliopimispelimoottorin Nokian Symbian käyttöjärjestelmälle ja julkaisimme ensimmäisen pelin. Toinen peli rakennettiin Android-käyttöjärjestelmälle.

2010 perusfokus koulutukseen, konsultointiin ja ohjelmistoihin

Yhtiömme fokus keskittyi nykyisiin palvelutuotteisiin koulutukseen, konsultointiin ja Aksios.proohon.

Mobiilioppimispelien hyvistä arvioista huolimatta ne eivät kannattaneet, joten otimme aikalisän ja keskityimme nykyisiin palvelutuotteisiin. Aksios.proon versio 2.0 julkaistiin vuonna 2013.

2018 Sitro.net ohjelmiston kehitys alkoi

Yhtiömme fokus painottuu entistä enemmän yritysten toimintaa tukeviin ohjelmistoihin kuten Aksios.proohon. Loppuvuodesta aloitettiin uuden ohjelmiston suunnittelu ja kehittäminen – sitro.net.

2019 kasvun siemenen kylväminen

Alkuvuodesta rekrytoimme lisää henkilökuntaa. Panostimme entistä enemmän tuotekehitykseen sekä Aksios.proon ja Sitro.netin osalta.

Lisäksi kohdistimme voimavaroja uusasiakashankintaan ohjelmistojemme, yrityskohtaisten koulutusten, seminaarien ja verkkokurssien osalta.

Selkeytimme tuote-/palveluportfoliota ja uudistimme markkinointiviestintää.

Vuoden teemana on ollut myös valmistautuminen ohjelmistojen ja verkkokurssien osalta kansainvälisille markkinoille englannin kielellä.

2020 Koronaviruspandemiasta selviytymistä

Koronaviruspandemia muutti yritysstrategiamme täysin. Jouduimme merkittävästi supistamaan toimintaamme ja pysäyttämään suunnitellut kehitystoimet ja uusien palveluiden lanseeraukset.

2022 Fokus perusliiketoiminnassa ja kansainvälistymisessä

Koronaviruspandemia nostatti esiin perusliiketoimintamme merkityksen ja myös sen haavoittuvuuden. Koronavuosina kasvuun ei ollut mahdollisuuksia suomessa. Uudistimme yhtiömme strategian. Suomessa keskitymme kolmeen tukijalkaamme mutta haemme jatkossa voimakkaammin kansainvälisiä asiakkaita erityisesti sovellusten osalta. Tästä esimerkkinä on www.sitro.net sivuston kaksikielinen sovellus CandP – kopioi ja liitä.
our-outstanding-service

Palvelumme

Tarjoamme kattavat kehityspalvelut, toimimme pikaisesti ja Sinua henkilökohtaisesti palvellen.

Koulutus

Meiltä saat kaikki johdon, esimiesten ja henkilöstön koulutuspalvelut sinun tarpeisiin sopivaksi palvelukokonaisuudeksi mitoitettuna. On sitten kyse koulutuspäivästä, webinaarikoulutuksesta tai e-kurssista. Tarkempia tietoja löydät sivustoltamme: kursseja.fi sivustolta.

Konsultointi

Konsultoimme yritysstrategian laatimisen ja käytäntöön viemisessä, johtoryhmätyöskentelyssä, ihmisten ja asioiden johtamisessa ja myyntityössä.

Kyselyt

Jokainen yritys toteuttaa toisinaan henkilöstön työtyytyväisyys ja asiakastyytyväisyyskyselyitä. Meiltä löytyy noin 20 valmista kyselypohjaa henkilön ja yrityksen kehittämiseen. Saat meiltä kyselyt joko räätälöityinä tai voit valita valmiista kyselyistä.

Sitro.net -ohjelmisto

Kaipaatko lisäpotkua yhtiön toiminnan laadukkuuteen, sisäiseen tiedonkulkuun, kannattamattomien asiakkaiden löytämiseen tai tunnuslukuja päätöksenteon tueksi? Tarjoamme tueksesi toiminnan kehittämisen ja laadukkuuden varmistavat Aksios.pro tai Sitro.net -ohjelmistot. Ohjelmistot löydät sitro.net sivustolta.

stay-in-touch

Asiantuntevat ja korkealaatuiset palvelut

Asiakkaanamme saat sisällyksekkäitä Sinulle harkittuja ja oikein mitoitettuja henkilöstön kehittämispaketteja. Koulutuspalveluiden lisäksi tuomme yrityksesi toimintaan vankkaa liike-elämän ja johdon osaamista. Meiltä saat muun muassa koulutus- ja konsultointipalveluita sekä digitaalisia palveluita (ohjelmistoja) liiketoiminnan tukemiseen. Erikoisasiantuntijoidemme avulla löydät uutta perspektiiviä yhtiön luotsaamiseen, yrityshallintoon sekä toiminnan ohjaamiseen ja kehittämiseen.

Asiallesi vihkiytyneet ja palvelualttiit asiantuntijamme ovat valmiita kuulemaan organisaatiosi toiminnasta ja auttamaan sinua toiminnan kehittämisessä.

Asiakkaidemme tarpeisiin kehitetyt ohjelmistot tarjoavat Sinulle tehokkaat työkalut päivittäiseen työhön sekä välineet oman toimintasi kehittämiseen, raportointiin ja tulosten analysointiin. Ohjelmistomme toimii turvallisena, ripeänä ja vaivattomana liiketoiminnan laadun ja toiminnan yhdenmukaisuuden nostattajana sekä yhtiön sisäisen ja ulkoisen tiedonkulun kanavana.

Kasvavasta organisaatiostamme löydät myös syvällistä toimialakohtaista erikoisosaamista, esimerkiksi IT-, rakennus- ja kiinteistöaloille.

sanapilvi

Erilaisia toteutuksiamme

Koulutus- ja konsultointiteemoja: Ihmisten ja asioiden johtaminen, itsensä johtaminen, henkilökohtainen mentorointi, yritysstrategian laadinta ja strategian jalkauttaminen, myynti, markkinointi, projektit ja niiden johtaminen, yrittäjyys ja hallitus- sekä johtoryhmätyöskentely.

Erilaisia toteutuksiamme: Strategian laadinta ja jalkautus, työhyvinvointipäivät, laivaseminaarit, ulkomailla tapahtuvat koulutukset, seminaarit, koulutuspäivät aikuisoppilaitoksissa ja yritykselle räätälöidyt koulutukset.

Kyselyt ja testit: Johtamisominaisuustestit, toimintatyylitestit DISC, rekrytointitestit, asiakastyytyväisyyskyselyt ja henkilöstön tyytyväisyyskyselyt.

Ohjelmistot: AksiosPro (ent. Systematic) toiminnanohjausjärjestelmä palvelualan yrityksille. CandP sovellus eli kopioi, liitä ja tarvittaessa muokkaa yhtiösi vakiotekstiä.

Julkaistut kirjat: Älä koskaan ryhdy yrittäjäksi, Voimaannuttava johtaminen ja Myynnin ajokortti.

koulutus-ja-konsultointi

Pääkouluttaja sekä -konsultti Tommi Kokonaho

Pääkouluttaja sekä -konsultti Tommi Kokonaho, tj, OTK (lakimies), BPS, eMBA, NTM

  • Liike-elämän ja johdon konsultit LJK ryn jäsen, markkinatestattu yrityskonsultti
  • Loi Voimaannuttavan johtamisen käsitteen ja mallin Suomeen vuonna 2008
  • Noin 30 vuoden kokemus liiketoiminnasta
  • Tulee yrittäjäperheestä
  • Suurimmat yritysprojektit ovat olleet noin 250.000.000 euroa
  • Toiminut 2007 – 2011 Haaga-Helian eMBA-ohjelman Advisor Boardin puheenjohtajan
  • Kiinteistöalan koulutuskeskuksen vuoden kouluttaja 2017
  • Valmentanut ja konsultoinut suomalaisten pörssiyhtiöiden ja palvelualan edelläkävijä yhtiöiden työntekijöitä, esimiehiä ja johtoa vuodesta 2004
  • Toiminut kiinteistö- ja palvelualalla vuodesta 1996
  • Aksioksen ohjelmistojen pääkonsultti ja -suunnittelija
  • Julkaistuja kirjoja:
  • Älä koskaan ryhdy yrittäjäksi – 50 asiaa yrittäjyydestä
  • Voimaannuttava johtaminen – ammattimaisesti toimiva ja käyttäytyvä organisaatio
  • Myynnin ajokortti
  • Isännöinnin käsikirja Luku 5

Esimerkkejä asiakkaille räätälöidyistä palveluista:

Alla lyhyesti kuvattu joitakin asiakastoteutuksia.

Yritysstrategioiden rakentaminen ja jalkautus

Maakunnassa kiinteistöalan yrityksille luotiin yritysstrategia. Prosessi aloitettiin käymällä yhtiön johdon kanssa lävitse heidän näkemyksensä yhtiön tulevaisuudesta ja tavoitteista. Myös yhtiön omistajat osallistuivat keskusteluun ja selvitettiin, mitä he haluavat omistukseltaan.

Strategiaprosessissa haastateltiin yhtiön asiakkaita ja sidosryhmäläisiä kuvaten videolle heidän kokemuksiaan yrityksestä ja sen toiminnasta. Yhtiön henkilökunnalle järjestettiin aamupäivän kestävä tilaisuus, jossa ilmoitettiin yhtiön strategian laadinnan aloittamisesta, aikataulusta ja miten he voivat osallistua yhtiön kilpailukyvyn kehittämiseen. Samalla näytettiin yhteenveto heidän asiakkaiden ja sidosryhmäläisten videohaastatteluista.

Yhtiön koko henkilökunnalle toteutettiin kysely, jossa käsiteltiin muun muassa miten yhtiön toimintaa voidaan tehostaa ja miten työntekijät voivat tehostaa omaa työtään.

Yhtiön eri henkilöstöryhmistä valittiin osallistujat strategiaryhmään. Näin saatiin erilaisia näkemyksiä yhtiön kehittämisestä ja sen tulevasta matkasta. Strategiaryhmä käsitteli koko henkilökunnalle toteutetun kyselyn tuloksia ja laati alustava yritysstrategia ja sen toimenpideohjelmat.

Yhtiön koko henkilökunnalle järjestettiin strategian seminaaripäivä, jossa henkilöstö työsti ja laati strategiaryhmän laatimaa alustavaa näkemystä.

Lopuksi yhtiön johdon ja omistajien vahvistama yritysstrategia julkaistiin sekä yhtiön henkilökunnalle että tärkeimmille sidosryhmille.

Strategian jalkauttamista valvottiin kuusi kuukautta.

 

Yhtiö otti yhteyttä juuri heidän kiirekautensa aikana. Suosittelimme aloittamaan strategiaprosessin heidän kiireiden päätyttyä. Kiirekauden päätyttyä prosessi aloitettiin määrittämällä omistajastrategiat yhdessä yhtiön omistajien kanssa. Yhtiöllä oli kolme eri toimipaikkaa.

Yhtiön henkilökunnalle ilmoitettiin strategiaprosessin aloittamisesta. Heille toteutettiin erilaisia kyselyitä ja strategiaryhmä, jossa oli eri toimistojen henkilöstöä, työstivät yhdessä johdon kanssa varsinaisen yritysstrategian.

Jotta eri toimipisteiden toimintaa voitiin valtuuttaa ja samalla mitata toiminnan tuloksellisuutta ja kannattavuutta muutettiin yhtiön rakenne tulosyksiköiksi.

Strategian jalkauttamisen aikana myös sparrattiin yhtiön johtoryhmää ja toimitusjohtajaa.

 

Koulutuspäivä keskittyen yritysstrategiaan eli yhtiön ”pelikirjaan” ja tapaan toimia. Valmennuksessa haluttiin vahvistaa johtoa, esimiehiä ja henkilökunta ymmärtämään, miten tärkeää on pyrkiä samoihin toimintamalleihin asiakaskontakteissa sähköpostitse, puhelimessa ja kasvokkain. Lisäksi koulutuspäivässä huomioitiin asetetut tavoitteet, toiminnan yhdenmukaisuus ja hukkakulujen havainnointi ja eliminointi.

 

Koulutus viiden suuren yrityksen johtajille. Päivässä käsiteltiin sidosryhmäjohtamista eli miten yhden alihankkijan toiminta vaikuttaa muihin verkoston yrityksiin. Samalla rakennettiin yhteisen verkoston toimintamallia.

 

Myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun kehittäminen

Yhtiön myyntityön kehittämiseen liittyen myyjien myyntitaidot testattiin kyselyllä. Heille suunniteltiin jokaiselle tarvelähtöinen kehityspolku ja heitä sparrattiin webinaareilla eli verkkoseminaareilla (Internetin välityksellä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että yleisö osallistuvat omalta tietokoneeltaan). Osa myyjistä harjoitteli kaksi päivää puhelinmyyntiä yhtiömme toimistolla. Näin heidän myyntityötä voitiin seurata ja kehittää käytännössä. Osa valmennuksesta pidettiin englannin kielellä, koska osallistujia oli myös sekä Ruotsista että Englannista.

 

Asiantuntijoiden koulutuspäivässä rakennettiin ymmärrystä myynnistä, myyntiprosessista ja lisämyynnistä. Asiakkaiden luona olevien asiantuntijoiden taitoja kehitettiin, jotta he voisivat löytää yhtiön varsinaisille myyjille lisämyynnin kohteita.

 

Koulutuspäivä asiakaspalvelusta ja markkinointiviestinnästä. Valmennuspäivässä huomioitiin myös vaikeat asiakastilanteet, yhteistyön merkitys, työhyvinvointi ja oma jaksaminen työssä. Markkinointiviestinnässä löydettiin uusi malli kiittää asiakkuudesta, joka sai erittäin hyvän palautteen uusilta ja menetetyiltä asiakkailta.

 

Johtoryhmätyön kehittäminen

Yhdistyksen johtoryhmän toiminnan kehittäminen aloitettiin seuraamalla johtoryhmän työskentelyä osallistumalla tarkkailija kokouksiin. Johtoryhmäläisille toteutettiin havaintokanavia tutkivat testit. Testit tulokset läpikäytiin johtoryhmäläisten kanssa. Näin pystyttiin selittämään, miksi osalla jäsenistä oli henkilökemiaan ja toimintatyyliin liittyviä ristiriitoja. Osalla johtoryhmäläisistä hahmottivat käsiteltäviä asioita eri tavalla ja heidän toimintatapansa johtoryhmän kokouksissa olivat myös osin ristiriitaisia. Toiminnan kehittämiseen kuului myös ammattimaisesti toimivan johtoryhmän työskentelyn läpikäyminen sekä johtoryhmän toiminnan mittaaminen.

 

Esimies- ja johtamisvalmiuksien kehittäminen

Henkilö aloitti ensimmäistä kertaa yhtiön johtajana. Hän tarvitsi apua yksikön toiminnan muuttamiseen, henkilöristiriitojen ratkaisemiseen ja oman jaksamisen ylläpitämiseen. Hänelle rakennettiin henkilökohtainen kehitysohjelma sisältäen koulutushetkiä ja harjoitustehtäviä. Henkilökohtainen koulutus kesti kuuden kuukauden ajan. Hän lähetti vastaavaan koulutukseen esimiehiään.

 

Yhtiön johdolle ja esimiehille suunnattu koulutus, jossa kahden viikon välein heille pidettiin muutaman tunnin kestävä aamupäivän sparrauskoulutus ihmisten johtamisesta, elekielestä, myynnistä ja asiakaspalvelusta.

 

Yhtiön esimiehille toteutettiin puolen vuoden ajan kestävä kokous webinaari eli verkkoseminaari (Internetin välityksellä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että yleisö osallistuvat omalta tietokoneeltaan), jossa eri paikkakuntien esimiehet neuvotteluhuoneissa ohjatusti kehittivät omaa esimiestyötä ja yhtiön sisäisten toimintojen yhdenmukaistamista.

 

Yhtiön uusien esimiesten koulutuksessa kehitettiin heidän taitoja esimiestyön vastuista ja velvollisuuksista sekä annettiin työvälineitä ja toimintamalleja erilaisiin esimiestilanteisiin. Valmennuspäivässä käsiteltiin myös palaverien johtamista, ryhmän muodostumista tehokkaaksi ja yhteishengen luomista.

 

Hyvän työntekijän taidot

Yhtiön kehittämispäivässä käsiteltiin hyvän työntekijän taitoja ja käyttäytymismalleja sekä eri ammattiryhmien välistä yhteistyötä.

 

Valmennuspäivä keskittyi ymmärtämään itseään ja erilaisia ihmisen toimintatyylejä sekä käyttäytymismalleja. Osana valmennusta toteutettiin havaintokanava- ja toimintatyylitestit. Testien tulosten ja valmennuksen kautta erilaisiin harjoituksiin havaittiin miten tietyt toimintatyylit tai havaintokanavat saattavat aiheuttaa erimielisyyksiä ja jopa ristiriitoja.

 

Yhtiö tilasi esiintymiskoulutuksen. Koulutuspäivän suunnittelussa päädyttiin käsittelemään hyviä esiintymistaitoja, esiintymispelkoa ja esityksen pitämistä. Myös esiintyjän elekieli ja äänen käyttö olivat keskeisessä osassa. Valmennuspäivässä harjoiteltiin myös erilaisia malleja rakentaa esitys tai pitää erilaisia puheita. Osallistujien esitykset videoitiin, jolloin he voivat itse nähdä kehityskohtansa.

Yrityskohtaisia koulutuksia ja seminaareja:

Olemme kouluttaneet noin 3.000 ihmistä erilaisissa seminaareissa, yrityskohtaisissa ja tutkintoihin valmistavissa koulutuksissa.

 

Helsingin Terveys‐ ja sosiaalineuvontapiste Vinkki, Henkilökohtainen mentorointi

Oiva Akatemia, Helsingin kaupungin henkilöstön kehittämispalvelut, Vaikuttavaa asiakaspalvelua

Alfred Kordelinin säätiö, Asiakaspalvelutilanteiden hallinta

Suomalaisen kirjallisuuden seura, Ammattimainen tiimityöskentely

Oy Kurk Golf Ab Golfkenttien vastaavien seminaari, Miten ihminen havaitsee ja oppii asioita

Isännöitsijäkonttori Oy, Esimiesten ja johtajien kehittämisohjelma

Intrum Justitia Oy, Myynnin ajokortti -valmennus

TDC, Johtamisen opit -kehittämisohjelma

Remotea Oy, Myyntivalmennus englanniksi

Relacom, Johtamisvalmennus

Tokmanni-konserni, Johtamis- ja yritysstrategia valmennus

Rakennusalan riskit seminaari, Ihmisten johtaminen projekteissa

HKR-Rakennuttajat Projektipäivä, Ihmisten johtaminen projekteissa

Hotellijohtajien tapaaminen, Eliminoi sähläyskulut toiminnasta

Sihteeri ja Assistentti -laivaseminaari, Uutta energiaa arkeen, välineitä vaativaan työhön

Suomen Taloushallintoliiton kesäpäivä, Tunnista itseni johtajana – Henkilökohtainen toimintatyylitesti D.I.S.C

Kaksi eri valmennusseminaaria Italiassa, yksi seminaari Unkarissa ja yksi Englannissa

Myyntiin ja asiakaspalveluun liittyviä koulutusseminaareja Helsingin seudun kauppakamarin koulutuksessa ja Aksios Corporation Oy:ssa

Toiminut pääkouluttajan sadoissa yrityskohtaisten johtamis- ja esimiestaitojen valmennusprojekteissa seuraavilla aloilla:

o                          ITC-ala

o                          Kiinteistöala

o                          Rahoitusala

o                          Logistiikka-ala (maa- ja ilmakuljetukset)

o                          Valtionhallinto

o                          Humanistiset säätiöt

o                          Ravintola- ja hotellipalveluala

Konsultointi:

Alla esimerkkejä eri aloille toteutetuista liike-elämän ja johdon konsultoinneista. Olemme Liike-elämän ja johdon konsultit ry:n jäsen. Liike-elämän ja johdon konsultit LJK ry on vuonna 1960 perustettu liikkeenjohdon konsulttien ja konsulttiyritysten toimialajärjestö. Asiantuntijapalveluiden tarjoajalle LJK:n jäsenyys on näyttö todistetusta osaamisesta ja arvonluontikyvystä. Asiantuntijapalveluiden ostajalle se on laadun tae.

 

ITC-ala, Konsultoinnin kohteena myynnin johtaminen ja asiantuntijoiden myyntityön kehittäminen

Rahoitusala, Konsultoinnin kohteena myynnin johtaminen ja asiantuntijoiden myyntityön kehittäminen sekä lisämyynti asiakaspalvelussa

Logistiikka-ala (maa- ja ilmakuljetukset), Konsultoinnin kohteena myynnin johtaminen ja asiakaspalvelussa myyntityön kehittäminen

Valtionhallinto, Konsultoinnin kohteena myynnin johtaminen ja virkamiehien myyntityön kehittäminen

Ravintola- ja hotellipalveluala, Konsultoinnin kohteena myynnin johtaminen ja lisämyynti asiakaspalvelussa

Kiinteistöala, Konsultoinnin kohteena yritysstrategiat

Laki- ja asiantuntijapalvelut, Konsultoinnin kohteena myynnin ja markkinoinnin kehittäminen

Yleinen palveluala, Konsultoinnin kohteena myynnin johtaminen ja asiakaspalvelussa myyntityön kehittäminen

Tutkintojen valmistava koulutus yhteistyössä aikuisoppilaitoksen kanssa:

Aloitimme Kiinteistöalan koulutuskeskuksen kanssa yhteistyön vuonna 2005 Johtamisen erikoisammattitutkinnon pääkouluttajana. Sen jälkeen olemme toimineet yhteistyössä useiden eri koulutuskeskusten kanssa.

 

Johtamisen erikoisammattitutkinnon valmistavan koulutuksen pääkouluttajana MJK instituutti ry:ssä, JAKK:ssa ja KIINKO:ssa

Johtamisen erikoisammattitutkinnon valmistavan koulutuksen pääkouluttajana MJK instituutti ry:ssä, jossa kohderyhmänä kaupungit ja kunnat

Yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon valmistavan koulutuksen pääkouluttajana KIINKOssa

Johtamisen kouluttajana eMBA-kursseilla Haaga-Heliassa

Johtamiseen liittyviä koulutusseminaareja Helsingin seudun kauppakamarin koulutuksessa

Myynnin ammattitutkintoon valmistavan koulutuksen kouluttajana MJK instituutti ry:ssä

Myynnin johtamisen kouluttajana eMBA-kursseilla Haaga-Heliassa

Myynnin ja asiakaspalvelu johtamisen kouluttajana Johtamisen erikoisammattitutkinnon kursseilla JAKK:ssa ja KIINKO:ssa

Aksioksen järjestämissä Liiketalouden perustutkinnon valmistavissa koulutuksissa pääkouluttaja MJK instituutti ry:ssä vuosina 2006-2008

Aksioksen järjestämissä Liiketalouden perustutkinnon valmistavissa koulutuksissa pääkouluttaja SLK Instituutissa ja HBCssä vuosina 2009-2018

SLK Instituutin Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinnon valmistavan koulutuksen pääkouluttaja tutkinnon osioissa palvelutehtävässä toimiminen ja järjestelmän hankinta ja käyttöönotto vuonna 2012

our-awesome-work

Referenssit

Selaile erilaisia referenssejä. Soita, laita sähköpostia.
Keskustellaan, kuuntelemme ja kerromme, kuinka voimme auttaa!

Asiakkaitamme:

TDC


Suomalaisen Kirjallisuuden Seura


RemoteA ltd


Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen ja Kanerva Oy


Helsingin seudun opiskelija-asuntosäätiö HOAS


Hyvinkään vuokra-asunnot Oy


Finnish Golf Managers Association


Jyväskylän Yrityskonsultit Isännöinti Oy


Lännen Palveluyhtiöt Oy


Tampereen Vuokra-asunnot Oy


Isännöinti Euramaa Ky


Helsingin kaupunki


A-klinikkasäätiö


SAP Finland Oy


Asuma Palvelut


Intrum Oy


Tokmanni Group Oy


Relacom


Astala Isännöinti Oy


Asokodit / Asuntosäätiön Asumisoikeus Oy


one-of-the-most-feature-rich-wordpress-theme-on-the-market-today

OSAAMISEN KEHITTÄMISEN TAI OHJELMISTON HANKINNAN OLLESSA AJANKOHTAISTA!

yhteys

OTA YHTEYTTÄ.

Tervetuloa testaamaan, miltä oman kehityspalveluyhtiön toiminta vaikuttaa!

Myynti ja asiakaspalvelu
Pääkonsultti Tommi Kokonaho, puh 050 60 345, aksios@aksios.fi